Természetgyógyász: Otthon megoldható egészségjavító módszerek, gyógyítás tanácsok gyakorlott természetgyógyász masszőr cikkeiben - Budapest HU Humoros természetgyógyász cikkek sora az ön-gyógyítás, egészség feljavítás, megóvás érdekében masszőrtől - www Az olvasók által legjobbnak ítélt hasznos természetgyógyász tanácsok, javaslatok, ötletek, gyógyítás tippek és trükkök magyar masszőrtől HU Természetgyógyász cikk-csoportok az életvitel, életmód, felépülés, gyógyítás, meggyógyulás, wellness, fitnesz és javuló közérzet tárgyában. Természetgyógyász vidám és zenés videók a természetes gyógyító életvitel kiegészítéséhez a klinika gyógyító ereje fokozására.
Természetgyógyász és a természetgyógyászati kezelés, technikák, módszerek, gyógyítás fogások, házipraktikák, természetes gyógyítás
Gyógyulás, felépülés, kilábalás kipróbált természetgyógyász életvitel és gyógyítás trükkök révén - masszőr segít.

Coca-cola májjal - Természetgyógyász cikke a veszélyes, cukros italok, a szomjúság oltása, a helytelen folyadékbevitel és a mértékletesség tárgyában

Bevethető-e a mértékletesség
gyógyító ereje a
cukros italok ellenében?




természetgyógyásztermészetgyógyásztermészetgyógyásztermészetgyógyásztermészetgyógyász



természetgyógyász
Ingyenes gyógymasszázs bemutatók:

~ EGYSZERŰ ~ HATÉKONY ~ GYÓGYÍTÓ ~
~ OTTHON IS ALKALMAZHATÓ ~

A program a cikk alatt.


természetgyógyásztermészetgyógyásztermészetgyógyásztermészetgyógyásztermészetgyógyász



Történt egyszer, hogy nyugati rokonhoz mentünk látogatóba a vasfüggönyön túlra. És a vendéglátóm meghívott bennünket egy étterembe. A rendelésre sort kerítve megkérdezte, mit iszom.
Én a legtermészetesebben kijelentettem: kokakólát.
Nem egy, vagy kétliterest, csak úgy 3 decit. Kortyoltam volna a rothadó kapitalizmus nedvéből. Tudtam, hogy bűn…, de kortyoltam volna.
És akkor jött a meglepetés.

Vendéglátóm elmagyarázta, hogy a coca-cola valami nagyon kemény dolog. Állítólag kólába tettek emberi májat, és az roncsolódott, majd elbomlott - egyszerűen megette. Úgyhogy a kóla hallatlanul veszélyes a májra.

Én köpninyelni nem tudtam, és a rendeléstől elálltam.
Egészen addig azt hittem, hogy csak a szocializmusra veszélyes – azt bontja le.
De lám ezek itt nyugaton annyira előttünk járnak! De annyira! Már májat tesznek kólába.
Én meg teljesen el voltam maradva ebben a szellemi sötétségben.
Bár olyat már hallottam, hogy rumkóla.
De, hogy májkóla?!

Nos, azóta kikecmeregtünk ebből a tudatlanságból. De az eset 30 éve nem hagy nyugodni, és folytatom tovább a kólás kísérletet. Mármint fejben. Agyilag.
Tehát szerintem kár volt leragadni a májnál. Jó, hát megette a kóla - hát megette. Én is szeretem. Pláne egy kis tükörtojással. De miért nem teszünk a kólába például tüdőt? Tegyük bele!
Úgy gondolom, azt is le fogja bontani.
Tehát tudományosan megbizonyosodhatunk, hogy a coca-cola veszélyes a tüdőre.

A harmadik etapban helyezzünk 10 liter coca-colába emberi agyat. Azt fogjuk tapasztalni, hogy ez a nedű az emberi szellem fészkét elemeire bontja. Megeszi a szürkeállományt, és átrendezi az agy barázdáit, feloldja az agyvizet -
megissza.

Aki kényes a nemisége teljesítményére, annak azt javaslom, hogy helyezzen 20 liter 20 celzius fokos kólába emberi herét.
El fog rettenni, milyen rombolást visz véghez ez a folyadék a férfi büszkeségében.

(A dologhoz azért hozzátartozik, hogy a gyártó soha nem bátorított bennünket, hogy szervek tartósítására használjuk fel az árut. Mint ahogy a Jókai bablevest sem erre használjuk.)

Ám én nem hagynám a kutatást itt megfenekleni.
Most vegyünk egy edényt 30 liter 20 celzius fokos kólával biztosítva egy megfelelően csírátlanított helyiséget.
És helyezzünk bele egy társadalombiztosítási igazolványt.
Naponta háromszor – azonos időpontban – készítsünk jegyzőkönyvet a viszonyok alakulásáról.
És várjunk.
Az a hipotézisem, hogy 1 hónap múlva nem fogunk ráismerni a társadalombiztosítási igazolványra. Következésképp a coca-cola veszélyes az egész egészségügyre.

Majd vegyünk 50 liter kólát. Tegyük bele Lev Tolsztoj Háború és béke című könyvét.
Bőrkötés. A címoldalon arany dombornyomás.
Hagyjunk elég időt, míg ez a veszélyes elem kibontakozik a klasszikus sorok között. Az én feltételezésem, hogy elbontja.
Ez bizony el!
És Tolsztoj semmi ellenállást nem tud felmutatni. Annyira veszélyes a coca-cola az emberi kultúrára.
Végül küldjük be a kólás kupakokat, és nyerjünk a beígért fantasztikus nyeremények közül valami jelentőset.
Akkor meg tudjuk finanszírozni a következő kutatást. Ennek a tárgya legyen: Hogyan teszi tönkre a coca-colát a belehelyezett emberi máj?









Most nézzük, hogy mit tehetünk
MAGUNKTÓL MAGUNKÉRT:



Természetgyógyász tipp (tips):


Mértékkel. Én is szeretem a kólát - mértékkel.
Mértékkel sok mindent megtehetünk akár a szervezetünk ellenére is.



Természetgyógyász trükk (tricks):


Nemcsak kólát, de semmilyen cukros levet nem érdemes szomjoltásra használni. Erre alkalmatlanok. Sőt! Inkább szárít.



Egy eszköz (tools):


Ugyanazon márka különböző kiszerelésű termékei egészen más recept szerint készülnek. Bár az ember úgy gondolja, hogy ugyanazt kapja. A 2 decis – mondjuk úgy, classic cola – böfögtetési együtthatója kiváló.



Plusz egy segítő társ (help):


Dietetikus.



Egy pesszimista természetgyógyász:


Sok jó dolog van a világon, amelyek a mértéktelenséggel párosulva veszélyesekké válnak. Talán maga a mértéktelenség a veszélyes.



A természetgyógyászati masszázs varázsa:


Méregtelenítés. A masszázs a legfinomabb méregtelenítés.



Mai ajándékunk:


Egy kis előkarácsony.



Ez a kép, videó jól tűri a nagyítást.


Nicsak! Ez az ápolt feltalálta, hogy a cukros italok ne rongálják a fogait.






Egy természetes kérdés (FAQ):


Lehetséges-e, hogy a kólától este nem tudok elaludni?








Plusz egy commentprovokátor:


Hogyhogy más cukros leveknek nincs ennyi ellensége? Meg ekkora forgalma?



Egy természetgyógyász elérhetőség:


Az email-ben feltett kérdésekre 24 órán belül válaszolok.
Rokaferenc@gmail.com



Természetes, hogy engem is érdekel az olvasói vélemény:


A csillagokkal értékelhetjük a cikket





Természetgyógyász

Eligazodás, navigálás a természetgyógyász cikkek között:


Azt is tudom, hogy a "jéghideg az igazi". Ehhez a kapcsolódó cikket tudom ajánlani.










További javaslatok:








Zaszlo HU

Alul a szavak bármelyikére kattintva elolvashatjuk e tárgyban a Tollterápia többi olvasmányát is (ha van). És ha valamelyik szót érdekesnek ítéli az olvasó, beírhatja a fenti web-keresőbe, hisz a legnagyobb információ forrás az üdítő ital téren is a Google.
 
">