Természetgyógyász: Otthon megoldható egészségjavító módszerek, gyógyítás tanácsok gyakorlott természetgyógyász masszőr cikkeiben - Budapest HU Humoros természetgyógyász cikkek sora az ön-gyógyítás, egészség feljavítás, megóvás érdekében masszőrtől - www Az olvasók által legjobbnak ítélt hasznos természetgyógyász tanácsok, javaslatok, ötletek, gyógyítás tippek és trükkök magyar masszőrtől HU Természetgyógyász cikk-csoportok az életvitel, életmód, felépülés, gyógyítás, meggyógyulás, wellness, fitnesz és javuló közérzet tárgyában. Természetgyógyász vidám és zenés videók a természetes gyógyító életvitel kiegészítéséhez a klinika gyógyító ereje fokozására.
Természetgyógyász és a természetgyógyászati kezelés, technikák, módszerek, gyógyítás fogások, házipraktikák, természetes gyógyítás
Gyógyulás, felépülés, kilábalás kipróbált természetgyógyász életvitel és gyógyítás trükkök révén - masszőr segít.

A rossz, borulátó, pesszimista hangulat, kedély-állapot és az alacsony tűrőképesség ellen a szellem lelkes érdeklődése - természetgyógyász cikk

Kedélybetegségünkből
van-e más kiút, mint egy jó kis
szenvedélybetegség?








Ingyenes gyógymasszázs bemutatók:

~ EGYSZERŰ ~ HATÉKONY ~ GYÓGYÍTÓ ~
~ OTTHON IS ALKALMAZHATÓ ~

A program a cikk alatt.





Több természetgyógyász képzésben vettem részt. Általában csiszolódtam – szerencsémre. Így több természetgyógyász egyéniséget ismertem meg. Gondolataik révén gazdagodtam – többnyire. Sőt, többféle, időnként egymásnak ellentmondó, tanítást tapasztaltam – szerencsémre.

Azoknak ajánlom a cikket, akik a lelki szerv rossz hangulatában a testi önkényeztetés, önjutalmazás eszközéhez nyúlnak. Az én egyik receptem: Testnek masszázs - léleknek derü - szellemnek meg elnemfogyós érdeklődés!
Volt egy oktatóm, illetve egyes helyeken úgy említik, hogy mesterem, aki a legváratlanabb pillanatokban, egy gondolatsorba beépítette azt az elvet, miszerint
“csináljuk azt, ami jólesik".
Mire gondolhatott? Nassolás? Alkohol? Böfögés a vasárnapi ebédnél? Önjutalmazás a köbön? Ki tudja? De én most ezt az okosságot továbbadom, kedves olvasó - ingyen. Én ugyan pénzért vettem, de most megosztom, kiszivárogtatom ezt a titkot.
Csináljuk azt, ami jólesik!

Értem én, értem, csak, sajnos, gondom van vele.
Mi van, ha nem azt teszem, ami jólesik? Komolyan mondom, hogy válságos életpillanataimban arra gondolok, talán én vagyok ilyen selejtes, hogy nem azt teszem, ami jólesik. Például itt ülök egy tanfolyamon vasárnap, ahelyett, hogy szórakoznék valahol, mint mások. Bűntudatom van.
Valószínűleg most szúrok ki magammal.

Különös aktualitást ad a témának, hogy manapság elszaporodott a jólesik embertípus. Nem tudom, hogy hol képzik őket, de nálam különbül elsajátították ezt a tanítást. Azt teszik, ami nekik jólesik. Ha a közösségi együttélés szabályaira figyelmeztetik őket, akkor azt személyes sértésnek tekintik. Ha a KRESZ szabályait kérik számon rajtuk, akkor emberi szabadságjogaikat érzik tiporva. Ha szembesítik azzal, hogy kárt okoz, akkor Hágába kívánkozik az ügyvédjével. Azt csinálja, ami éppen jólesik, aztán mégsem érzi jól magát. És velem mi lesz ilyen génhibásan, hogy nem azt teszem, ami jólesik?
És egyáltalán, milyen természetgyógyász lesz így belőlem?

Viszont olvastam több kínai gondolkodót is – szerencsémre.
Az egyik azt a kijelentést merte megkockáztatni, hogy
“egyszer megtesszük a dolgokat, másszor meg nem”.

És ez így már egy bölcsesség. És életszagú. És van benne emberismeret, és emberszeretet. Benne van a következetlenségünk, és gyarlóságunk. És hogy gyarlóságainkat ne kísérje bűntudat. Tehát egyszer azt tesszük, ami jólesik, másszor meg nem azt tesszük – és kész. Ennyi.

Továbbá tudnunk kell, a jólesik kérdésre mást válaszol az ízlelőbimbó, és megint mást a hasnyálmirigy. A renyhe izom zúgolódik olyan mozgásra, ami az edzett izmot boldoggá teszi. Ez a gondolat így már használható. És gyógyító. Engem legalábbis gyógyít-nyugtat.
Én ezt pénzért vettem ugyan, de most ingyen megosztom az olvasóval. Tehát egyszer tegyük, ami jólesik, másszor meg tegyünk mást! Milyen jó, ha nem csak a tanultakra hagyatkozunk, hanem hozzáolvasunk egy kicsikét!

Ám a megfelelő mennyiségű tanulás, és minőségi hozzáolvasás után az ember kicsit elpihen.
Lazít.
És ilyenkor felszínre kerülnek magától érthetődő szöszök az ember elméjéban. És az egyik ilyen szöszöm, hogy
“életem legragyogóbb perceiben az esett jól, amit éppen csináltam”.
Bármi is volt az – jólesett. És ha nem azt tettem, ami jólesett, hát, az is jólesett. Jólesett beállni a kapuba, amikor mindenki középcsatár akart lenni. Jólesett villanyszámlacsekket kitölteni. Jólesett hideg télben a benzinkútnál marmonkannával sorbanállni fűtőolajért. Megkérdezték “Ki csinál szódát?”, és jólesett jelentkezni. És különösen jólesett olyat tenni, ami másnak jólesett. És jólesett vasárnap tanfolyamon ülni.

Mert maga az élet jólesett.

Tehát varázsoljuk elő valahogy azt a jó közérzetet, és majd meglátjuk, hogy minden jólesik!
Én ebben tudok segíteni.

Ezt a tudást nem pénzért kaptam. Csak úgy jött. Viszont titoknak nyilvánítom. Ez egy szakmai titkom. Ez nekem egy munkagondolatom. És én mint titokgazda nem kívánom megosztani senkivel.
Ez így védett.
Minden jog fenntartva!









Most nézzük, hogy mit tehetünk
MAGUNKTÓL MAGUNKÉRT:




Természetgyógyász tipp (tips):


Tanfolyamokra, és vizsgákra kell járni akkor is, ha nem esik jól. Mert az új tudás, és a képességek gyarapodása viszont jólesik.



Természetgyógyász trükk (tricks):


Nem árt a tanultakról más vélemény felől is tájékozódni. A vizsgaanyag nem szentírás.



Plusz egy eszköz (tools):


Az interneten szinte bármit lehet tanulni. És a bárminek az ellenkezőjét is.



A természetgyógyászat segít (help):


A légzőgyakorlatok javítják az életérzést. És a szellemünk állapotát.



A pesszimista természetgyógyász előrejelzése:


Olyan nincs, hogy megálltunk a szellemi gyarapodásban. Csak fejlődés van, no meg visszafejlődés.



A természetgyógyászati masszázs varázsa:


Ha a masszázsra járunk, és eleinte nem esik jól, azt tapasztaljuk, hogy idővel egyre inkább jólesik.



Mai ajándékunk:


Egy videó, ami engem mindig arra figyelmeztet, hogy nézzük meg a dolgokat időnként más szemszögből is.




Ez a kép jól tűri a nagyítást.




Természetes gyakori kérdés (FAQ):


Ki győzi anyagilag ezeket a tanfolyamokat?








Provokatív természetgyógyász:


Tanult-e már olyat, aminek semmi hasznát nem látja?



Egy természetgyógyász elérhetőség (Budapest):


Az email-ben feltett kérdésekre 24 órán belül válaszolok.
Rokaferenc@gmail.com



Természetes, hogy érdekel az Ön véleménye is:


A csillagokkal értékelhetjük a cikket






Természetgyógyász

Eligazodás a természetgyógyász cikkek között:














További javaslatok:







Londovor Web Directory




Zaszlo HU

Alul a szavak bármelyikére kattintva elolvashatjuk e tárgyban a Tollterápia más olvasmányát is (ha van). És ha valamelyik szót érdekesnek ítéli az olvasó, beírhatja a fenti web-keresőbe, ahol a Google választékával találkozhat.

MINI SZÓTÁR: ÉLETÉRZÉS, VITALITÁS, ÉLETÖRÖM, KEDV, WELLNESS, MEGELÉGEDETTSÉG, TÜRELEM, DERÜS-LELKÜLET, OPTIMIZMUS, JÓ-KÖZÉRZET, KONDÍCIÓ, LELKESEDÉS, ELHIVATOTTSÁG,

ÉS ROSSZ KEDV, KEDÉLYBETEGSÉG, HANGULATROMLÁS, LELKI BETEGSÉGEK, KÉNYEZTETÉS, ÖNKÉNYEZTETÉS, SZENVEDÉLYBETEGSÉG, PÓTCSELEKVÉS, ÉDESSÉGMÁNIA,

VALAMINT ÉRTELEM, ÉSZ, AGY, RÁCIÓ, FELFOGÁS, SZELLEMI TELJESÍTŐKÉPESSÉG, ÉRDEKLŐDÉS, TERMÉSZETGYÓGYÁSZ KURZUS, SZELLEMI FRISSESSÉG, FOGÉKONYSÁG, MASSZÁZSKÉPZÉS, LÉLEK,
 
">